Bakgrund

tisdag 30 augusti 2011

Random

Och by the way... Jag vill ha en katt! Jag undrar om jag ska skaffa det någon gång efter att jag har fått min lägenhet. Tål att tänkas på. Hmmm... En liten fluffig kisse. Så trevligt det skulle vara att ha att gosa med...

Men det får dröja ett tag. Och om det blir så att jag får för mig att studera utomlands då är det ju faktiskt en korkad idé nu när jag tänker efter. Asch då! Jag som ville ha en liten goskisse... *pouts*

Tänk, va? En sån här liten fluffsie att gosa med istället för att sitta ensam hemma i lägenheten. Skulle inte det vara helt underbart? En dag ska jag banne mig ha en! Och därmed basta!

(Och dubbla upplägg blev det idag med - så duktig jag känner mig! Vad gäller bloggen i alla fall, nu måste jag ta och läsa lite studentlit. också, så har jag ju jobbat riktigt bra ju!)

2 kommentarer:

  1. katter är läskiga djur, så oförutsägbara! men kan ju tipsa dej, om du får för dej att åka utomlands och studera, då lär du får se massvis med katter, som du kanske kan få ta hand om till och med^^ hehe bara något att fundera över ;P

    SvaraRadera
  2. Du vet, bara för att det finns en massa katter på Rhodos betyder det inte att det är så överallt! ;P

    SvaraRadera