Bakgrund

lördag 18 september 2010

Då kör vi!

Då var det dags för mig att äntligen komma igång med min nya blogg! Jag har gjort ett försök på en annan bloggsida tidigare, men det fungerade helt enkelt inte. Jag fick bara inte till det med designen och allt det där. Men det verkar som om den här fungerar bättre för mig så vi kör på det.


Än så länge försöker jag få till en bra design till bloggen och det går faktiskt ganska bra. Jag har fått till det som jag ville ha det på min tidigare blogg, så jag tror faktiskt att jag ska behålla den ett tag. Vi får väl se om jag ändrar den senare, men just nu är jag nöjd.


Det här blir nog ett ganska fantasilöst och småtråkigt inlägg, men det ska nog ordna upp sig med det också när jag har kommit igång och skrivit några fler. Hjärnsläpp brukar ju ge sig tillslut, även om det känns hopplöst just när man drabbas av dem...


Nåväl, jag fortsätter väl lite senare när jag har kommit på något mer att skriva. Nu ska jag bara skriva ett inlägg på min gamla blogg och tala om att den ska läggas ner och att den här äntligen har kommit igång.


Så grattis till mig för den nya bloggen och hoppas att allt går bra med den i framtiden!

1 kommentar: