Bakgrund

onsdag 6 oktober 2010

Här händer det inte mycket...

Det verkar som om det skiter sig lite med bilderna. Det kan kanske dröja lite innan de kommer upp här på bloggen, men det är mest bara för att jag är för lat för att lägga in dem på datorn osv. Men snart så! Förhoppningsvis gör jag något åt det imorgon.


Det har inte hänt något under de senast två dagarna som är värt att skriva om - bortsett från det aktum att jag har fått en ny mobil. Det är en röd Samsung s5230 med lite krusiduller på. Såhär ser den ut:


Framsidan:





Och baksidan:





Inte världens bästa format på bilderna kanske, men i alla fall... Så, vad tycks? Själv har jag faktiskt fäst mig ganska rejält vid den, trots att den krånglade lite i början. Men det löste sig ju så nu är det inga som helst problem.


Det var väl allt för idag. Nu ska jag återgå till att se lite på film innan det blir dags att gå och lägga sig...

1 kommentar: