Bakgrund

måndag 13 december 2010

Fy helvete!

Jag mår skit just nu. Det verkar som om jag har gått och blivit förkyld, och det känns förjävligt! Det är inte direkt någon liten fökylning heller - Anna har tydligen smittat mig med det som hon hade förra veckan. Så nu har jag skitont i halsen, en halvt igenkorkad näsa och ett huvud som känns som en degklump. Och inte blir det bättre av att jag inte har sovit ett piss på hela natten! Jag somnade inte förrän halv tio idag, och sen sov jag som en stock fram till kvart i fyra på eftermiddagen. Jag märkte inte ens när pappa dammsög halva huset efter att sotaren varit här. Så man kan nog säga att det behövdes. Så detta har ju knappast varit värlens bästa dag, men föhoppningsvis är jag inte sjuk alltför länge...


Det här inlägget skrev jag förresten via min iPod, och det var en ny upplevelse. Och ganska så krångligt...

2 kommentarer: