Bakgrund

måndag 27 december 2010

Det var den julen, det...

Och så var julen över. Eller nåt åt det hållt. Om sanningen ska fram så känns det inte ens som om det har varit jul överhuvudtaget. Jag lyckades liksom aldrig komma in i någon riktig julstämning i år. Det har varit lite tråkigt faktiskt. I vanliga fall känner man ju att det är kul att köpa julklappar och så, men i år har det mer känts som om man har varit tvungen att göra det - och det är ju inte så roligt...


Men det har i alla fall varit jul som sagt. Inte för att det är något som jag tror någon har missat, men ändå... Men för att byta ämne - nu är jag inte utan dator längre! Jag fick en ny i julklapp eftersom vi inte vet om min gamla går att fixa. Och gör den det har det blivit bestämt att mamma och pappa ska ta den istället. Nu ska vi bara se om jag kan få den nya att funka och om det går att föra över alla mina arbeten till den från den gamla. Hoppas verkligen det! Och sen ska jag skaffa en extern hårddisk så att detta inte händer igen...!


Sen måste jag se till att skriva här lite offtare så det inte hinner gå så lång tid mellan mina inlägg. Kanske kan ta det som ett nyårslöfte?


Oh! Och jag har lyckats komma över 20 inlägg med det här! Så duktigt av mig!

6 kommentarer:

  1. God Jul på dig(igen) i efterskott denna gången =) Kommer ni ner något över nyår? Kramar

    SvaraRadera
  2. Det var tänkt så, men det beror på hur det går med pappas ryggskott. Blir han bra så kommer vi, men annars är det nog tveksamt. Men jag hoppas på det i alla fall! :D Och kram på dig med! ^^

    SvaraRadera
  3. Ojdå, det låter inge kul med ryggskott :( Hälsa att han får krya på sig! Håller tummarna att ni kommer! Kram :)

    SvaraRadera
  4. Det blir tyvärr inget den här gången. Pappa är inte helt bra och det faktum att det kommit så mycket snö som ställer till det, gör att vi inte kommer iväg. Men vi har pratat om att vi kanske kan ta det till påsk istället, så jag hoppas verkligen att det blir av då. Och kram på dig med! ^^

    SvaraRadera
  5. Vad synd :( Ja, får hoppas på påsk då :) Gott Nytt År!!! Kramar

    SvaraRadera