Bakgrund

måndag 2 maj 2011

Snö?!

Så var vi i den här situationen igen! Här sa (läs; skrev) jag ju att jag skulle skärpa till mig och börja uppdatera ordentligt, men det verkar ha skitit sig med det igen. Måste verkligen ta mig i kragen och sätta igång.

Och som om det inte vore nog så snöar det dessutom nu också. SNÖAR! I maj! Jag är glad att det åtminstone smälter så fort det kommer ner, för jag vill verkligen inte ha mer vinter nu. Man kan ju tycka att det borde räcka med den vi redan haft. Förhoppningsvis slutar det väl snart för jag anser verkligen att det räcker med vitt nu. Grönt ska det vara. Och varmt och soligt!

Nåväl, har en del att läsa till tentor och uppsatser och liknande så det är dags att jag fortsätter med det. Ska verkligen försöka skärpa till mig med det här. Igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar