Bakgrund

lördag 21 maj 2011

Det gick inget bra igen

Det sket sig på körprovet i tisdags igen, så jag kommer att behöva göra om det en tredje gång. Men då borde det i alla fall gå, eller hur? Tredje gången gillt, heter det ju. Så nu är det bara att försöka krångla fram en provtid inom lite mindre än två månader så jag inte behöver göra om teoriprovet också. Det skulle inte kännas överdrivet roligt. Dessutom kostar det ju pengar! Nog för att jag har råd, men i alla fall.

Men fram till dess att det faktiskt finns någon tid så är det väl  bara att fortsätta övningsköra, och kanske träna på lite trafikregler och sånt så man inte glömmer. Och sen är det ju lite i skolan också förståss, men det är inte långt kvar nu så det ska nog gå bra med det också - det gäller bara att ta sig tid och jobba på så är jag snart klar med allt där med. Det ska bli skönt att bara ha en kurs att koncentrera sig på i sommar, även om det är synd att den andra jag sökte till blev inställd. Den verkade som om den kunde vara ganska rolig, men som tur är så var det ju bara mitt andraval, och den som verkade mest intressant blev ju i alla fall kvar.

3 kommentarer:

  1. attans! som sagt tredjegången gillt!!!

    SvaraRadera
  2. Inte förrens 2011-08-10 så kommer Norwegian wood släppas på dvd i Sverige :( Sjukt lång tid tills dess!

    SvaraRadera
  3. nejmen har du gått under jorden alldeles?! Nåväl, hoppas att allt är finafisken!

    SvaraRadera