Bakgrund

söndag 18 september 2011

Ett år!

Idag har jag haft den här bloggen i ett år - ganska otroligt att den fortfarande håller i sig egentligen. Det har ju trots allt varit lite ont om uppdateringar på senaste tiden. Eller ja, ända sen i våras faktiskt, men ni fattar grejen.

Men eftersom det inte har hänt något idag som är värt att skriva om så tänker jag berätta om igår istället. Då var jag och åkte motorcykel! Första gången i hela mitt liv det händer, och jag som inte ens har åkt moped förr. Så när min farbror hörde det kände han sig nästan tvingad att ta med mig ut på en sväng. Och jag måste faktiskt säga att det var riktigt roligt. Man kan väl säga att jag satt och flinade nästan hela första kvarten.

Det blev nästan tjugo mil som vi åkte igår också, så det blev en ganska så rejäl sväng. Först skulle Christer in till Nässjö och en motorcykelbutik (eller vad sjutton man nu ska kalla det) och sen åkte vi in till Jönköping där vi åkte upp på en utkikspunkt och åt sen lunch/tidig middag. Det var riktigt trevligt.

Om jag känner för det kanske jag till och med lägger upp lite bildbevis här senare, men räkna inte med det. Det beror helt på om jag lyckas få in korten i datorn eller inte.

Nu ska jag i alla fall ta och fortsätta med min hemtenta som jag har till på onsdag - lika bra att försöka få klart den så fort som möjligt så det blir överstökat.

1 kommentar: