Bakgrund

onsdag 14 september 2011

Fast i Växjö!

Jag är fast! Skulle egentligen ha åkte hem till Vetlanda med ett-bussen från Växjö, men på grund av att bussen från universitetet var lite försenad lyckades jag missa den bussen med EN minut! Så nu är jag fast här tills nästa buss går vid halv fyra. Lovely, eller hur?

Och så har jag lyckats gå och få skavsår på båda hälarna med dessutom. Dett är verkligen inte världens bästa dag idag. Och så är jag hungrig med - har inte ätit sen kvart i sex i morse...

Men en god nyhet är i alla fall att jag har skaffat ett FanFiction-konto, om det är någon som är intresserad av det. Jag och mina historier går att finna här om det är så att någon vill prova att läsa någon av dem. Jag måste dock varna för att båda (det är bara två än så länge, men det ska snart ändras på!) är på engelska och dessutom yaoi, dvs kärlek mellan två män/pojkar. Vill ni inte läsa den typen av historier så är det ingen bra idé att ens försöka, för jag vill inte höra några klagomål om det senare, ok?

Och vill ni kommentera på den blir ni antingen tvugna att själva skaffa ett FanFiction-konto eller skriva något här på bloggen, för jag tar inte emot anonyma på FanFiction för att kunna undvika spam. Jag hoppas verkligen att ni läser dem - det är så roligt med kommentarer och konstruktiv kritik!

Anyway! Jag måste verkligen börja uppdatera här oftare. Jag menar det är, vad? Tio dagar sen sist? Fy tusan! Och jag som snart har haft den här bloggen i ett år - 18 september, närmare bestämt. Då är jag ju så illa tvungen att skriva något här i alla fall. Men det ska nog gå att ordna, det är ju fyra dagar kvar trots allt. Nåväl, lite tidigare ska jag nog lyckas komma på något att nämna. Om inte annat kan jag ju alltid gnälla på hur de kör med oss på universitetet, eller något liknande, visst?

2 kommentarer:

  1. Det är alltid lika viktigt att gnälla på universitet/högskola/föreläsare/tentor/kurslitteratur/bokförlag/regeringen... Tänk så tomma våra liv annars skulle vara. :)

    SvaraRadera
  2. Så kan man ju också se på saken förstås... ^^

    SvaraRadera