Bakgrund

torsdag 11 november 2010

Nu är det officiellt vinter!

Igår kom den - den första snön! Så nu ser det ut såhär utanför mitt fönster:




Till skillnad från förra veckan, då det såg ut såhär:


Det kom nästan 2 decimeter på ca ett dygn, så jag skulle tro att det inte lär försvinna i första taget. Men jag har faktiskt ingenting emot det - det blir så mycket ljusare och finare med lite snö. Även om det kanske inte är så himla roligt att skotta... Eller att behöva övningsköra i det!

Det gjorde jag igår - övningskörde alltså. Och skottade för den delen. Men i alla fall. Det var jätteläskigt när jag började! Alldeles vobbligt och konstigt! Men det gick också bra till slut, även om det kändes som om jag var på väg att fara ner i diket när jag skulle upp på motorvägen...

2 kommentarer: