Bakgrund

torsdag 18 november 2010

Två månader!

Nu har jag lyckats hålla bloggen vid liv i hela två månader - och dessutom lyckats få till ganska många (någolunda) bra inlägg. Sex inlägg per månad är ju inte fy skam med tanke på att jag är något av en nybörjare. Så det är väl bara att säga grattis till mig för att ha lyckats så bra! Grattis mig!

Nu ska jag bara se till att göra skäl för dess namn och börja lägga upp några ordentliga bokrecensioner. Det är ju lite konstigt att ha en blogg som heter "Books do Smell" om man inte skriver minsta lilla om det. Så jag tänkte jag skulle försöka lägga upp den första recensionen imorgon eller på lördag.

Jag kommer troligen börja med boken Död tills Mörkret Faller av Charlaine Harris följt av i alla fall andra och tredje boken i samma serie. Eventuellt också fjärde om jag hinner läsa ut den till dess.

Se fram emot det!

4 kommentarer:

  1. I do :) Du kanske blir nästa stora bokbloggare :)

    SvaraRadera
  2. Haha! Ja, vem vet? Orkar jag bara uppdatera så kanske det finns en chans! Tvivlar dock...

    SvaraRadera
  3. Men, vad är det för inställning?! :P Sikta mot stjärnorna :)

    SvaraRadera
  4. Säger du det så - det kan ju vara värt ett försök! :D

    SvaraRadera