Bakgrund

fredag 11 februari 2011

Hängslen!

Idag köpte jag ett par hängselbyxor, något jag faktiskt aldrig trodde att jag skulle göra. Jag hade ett par när jag var yngre, som jag hade fått begagnade av en av mammas kompisars dotter, och jag använde dem inte en enda gång. Jag i det närmaste hatade dem, faktiskt, om sanningen ska fram.


Men idag fick jag syn på ett par när jag var i Birsta, och av någon anledning kunde jag inte låta bli att prova dem. Och jag blev kär. De var ju så söta att jag bara var tvungen att ha dem. Och de faktum att de faktiskt var sköna också gjorde ju inte det hela sämre.


Så nu är jag stolt ägare av ett par hängselbyxor, vilket innebär att jag inte kommer att behöva lägga ut några pengar på jeans inom den närmaste framtiden. Helt underbart!


Nu ska jag fortsätta plugga igen - tentan på antikens historia på måndag är helt klart ingenting jag ser fram emot just nu...

2 kommentarer:

  1. hängselbyxor är bäst! mina används flitigt, men de är lite stora - fast vad gör det när de har hängslen?! ;D

    SvaraRadera
  2. Kan bara hålla med - det är ju det hängslena är till för trots allt. Jag använder dem faktiskt idag, och de är ju så sköna! :D

    SvaraRadera