Bakgrund

onsdag 9 mars 2011

B som i Buffy

Nu har jag äntligen fått tummen ur och beställt hela Buffy-serien. Jag har funderat på det ett bra tag nu - en två år eller nåt tror jag det är till och med - och nu har jag äntligen hittat den någolunda billigt. Okej, nu ljuger jag. Det är dyrt som stryk, men deffinitivt värt det!

Så jag bestämde mig i alla fall för att köpa samlarboxen, eftersom den åtminstone var ca trehundra kronor billigare jämfört med att köpa alla säsongerna var för sig. Nu är det bara att vänta och längta. Förhoppningsvis får jag den redan på måndag - har jag en riktig jävla tur kanske den till och med dyker upp på fredag. Hoppas verkligen på det! Inte för att jag kommer att ha så mycket tid att titta på den då, när jag måste träna till omtentan på onsdag men i alla fall.

Så här ser den ut förresten - alla säsonger samlade på 39 (!) skivor i en box. Underbart!

2 kommentarer:

  1. Oj, vars fick du tag på den och vad gick den på?

    SvaraRadera
  2. Hittade den för 1279 på CDON. Har letat runt på en massa ställen, men det var där den var billigast så jag bestämde mig för att passa på.

    SvaraRadera