Bakgrund

torsdag 3 mars 2011

Färdig!

Nu är jag klar med mitt PM! Yay! Blev tvungen att skriva klart det sista nu i morse eftersom jag helt enkelt inte orkade igår. Jag var så trött att det inte gick att skriva klart det då, och det kändes inte så kul att sitta upp senare än klockan två. Så jag beslutade mig för att chansa på att jag skulle hinna klart nu på morgonen. Och visst gick det! Nu ska jag bara läsa ut Rosens Namn så jag kan sätta igång med PM nr.2 om en tre dagar eller nåt. Det ska nog ordna sig med det i alla fall, men den här gången ska jag verkligen se till att börja lite tidigare!

7 kommentarer:

  1. Väl kämpat! Jag vet hur det känns. :)

    SvaraRadera
  2. Oh, du har bytt design! Så sött det bidde! Lust att skypa lite í framtiden?

    SvaraRadera
  3. Nej, nu ser det lite snett ut... ;) Min gissning är att du håller på att fixa för fullt. Heja på! Fast inte nu längre! Här går det undan!!!

    SvaraRadera
  4. lookin' spring-y! Det är ganska roligt att följa utvecklingen (skjuta upp studierna....)

    SvaraRadera
  5. Nu ser man texten också! ^^

    SvaraRadera
  6. Jag må säga att jag tycker att det ser väldans fint ut!

    SvaraRadera
  7. Vad roligt att du gillar det - jag måste säga att jag är ganska nöjd själv! ^^

    SvaraRadera