Bakgrund

lördag 19 mars 2011

Just my luck!

Har precis kollat upp när jag skulle kunna gå på bio och se Norwegian Wood, men det har visat sig att den inte ens kommer att gå här i Sundsvall. Och just när jag äntligen hade bestämt mig för att gå och se den själv för att ingen ville följa med. Det är så typiskt - när jag för en gångs skull kan tänka mig att gå själv så visas inte ens filmen!

Jag får väl försöka lösa det på något annat sätt då - antingen genom att ladda ner den eller, om det inte går, helt enkelt vänta tills den kommer på DVD. För se den det ska jag! På ett eller annat sätt!

4 kommentarer:

  1. Den kommer inte till Gävle heller. Men om den går bra i storstäderna så kan det hända att den kommer till lite mindre ställen så som Sundsvall och Gävle. Jag håller hoppet levande.

    SvaraRadera
  2. Jag hoppas också på det. Bara den kommer spelar det inte så stor roll om det blir lite senare.

    SvaraRadera
  3. Näe! Nu tycker jag att uppdateringen börjar tryta... :P (Fast full förståelse, du har förmodligen fullt upp med läsande, vilket påminner mig om vad jag borde göra just nu istället för detta)

    SvaraRadera