Bakgrund

måndag 7 mars 2011

Ny design igen

Som ni kanske ser har jag ändrat på min bloggdesign igen. Visst var ugglan som jag hade innan fin och så, menjag måste säga att den var lite enformig. Så jag har hållit på ett bra och letat efter någon bra bakgrund som jag velat använda, och idag lyckades jag äntligen hitta en bra på den här sidan. Jag råkade också upptäcka att det gick och ändra jättemånga olika grejer vad gäller rubriktexter och liknande (fast jag kan ju tycka att jag borde ha hitta det tidigare med tanke på att jag haft bloggen i nästan sex månader nu...).

Så jag har haft det ganska roligt nu på morgonen med allt designande, även om jag egentligen borde ha jobbat med att läsa Rosens Namn och skriva PM om den. Så det var väl inte så väldans jättebra, men det är så dags att säga det nu. Men läsa måste jag i alla fall, så det är väl bara att sätta igång. Jag har bestämt att jag ska försöka komma till minst sida 152 idag - gör jag det borde jag nämligen hinna läsa ut boken på onsdag och då kan jag skriva PM:et på torsdag och lämna in det på fredag. Och det är verkligen bäst att jag håller mig till planeringen den här gången, annars kommer jag att vara körd på det här momentet. Så önska mig gärna lycka till!

Och ni får gärna tala om vad ni tycker om bloggens utseende den här gången. Är det bättre än ugglan, eller ska jag kanske byta tillbaka? (Kommer dock inte att göra det även om det är vad ni tycker!)

4 kommentarer:

  1. Jag gillar det ^^ Kämpa på med läxan!

    SvaraRadera
  2. Vilken tur! Och lycka till med din, du också! ^^

    SvaraRadera
  3. Designen är jättefin, sänder ut härliga vårkänslor =)

    SvaraRadera
  4. Det var lite därför jag valde den - jag är så less på vintern nu att det inte är klokt!

    SvaraRadera