Bakgrund

fredag 11 mars 2011

Inget kul!

Nu har jag inte roligt kan jag säga! Jag trodde ju att jag skulle bli klar med mitt PM ganska snabbt med tanke på att jag visste vad jag skulle skriva och så vidare, men det har inte alls gått som planerat. Jag har skrivit snart tre sidor, vilket ju i och för sig är ganska bra, men jag har fortfarande ca tcå sidor kvar innan jag kan anses som klar. Och jag som vill gå och lägga mig!

Måste upp todigt imorgon på grund av seminariet som vi ska ha på historian om PM:en kvart över tio imorgon. Så jag hade nog hoppats på en smula sömn innan jag ska upp vid halv sju/sju, men det börjar bli lite tveksamt om jag kommer hinna klart 
åtminstone före två i natt. Så jag hoppas verkligen att det kommer gå fort från och med nu, för jag kommer inte ha tid att sitta på morgonen imorgon och skriva som jag gjorde förra veckan.

Nu är min paus i alla fall slut och jag ska ta och försöka fortsätta igen så jag blir klar någon gång. Annars kanske det här slutar med att jag slår in skärmen på datorn på grund av all frustration...

3 kommentarer:

  1. Det gjorde det som tur var - fast jag blev tvungen att hålla på till tre för att få till det. På grund av det har jag varit borta hela dagen och sprungit in i väggar och liknande - så ikväll ska jag gå och lägga mig tidigt och sova som en stock.

    SvaraRadera