Bakgrund

torsdag 3 mars 2011

Sovaaaa...

Jag är trött! Klockan är mitt i natten och jag är fortfarande inte klar med der där förbannade PM:et om feodalismen och kapitalismen. Nu är det inte kul.


Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva eller hur jag ska skriva det, men jag fattar i alla fall att det jag har nu inte räcker på långa vägar. Till att börja med har jag inte riktigt kommit upp i tre sidor än och dessutom har jag inte heller kommit fram till något i min diskussion än. Om man ens kan kalla det en diskussion...


Jag måste se till att börja tidigare med nästa. För om jag måste gå igenom det här igen pallar jag nog inte med det. Fast det lär väl sluta med att jag skjuter upp det till sista dagen också. Jag brukar vara bra på det. Har en känsla av att det där nyårslöften riskerar att ryka ganska snart om jag inte rycker upp mig och tar tag i det här. Det är nog dags att börja göra ett veckoschema för allt skolarbete som ska göras. Undrar om det skulle fungera den här gången?


Nu ska jag försöka skriva klart det där hemsla PM:et igen så jag får sova någon gång. Kanske hinner jag skriva lite imorgon bitti också om jag har tur...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar