Bakgrund

lördag 8 januari 2011

Bokpaket

Idag fick jag äntligen de böcker som jag har beställt från Adlibris, och jag har faktiskt redan börjat läsa en av dem. Så snart jag har läst dem kommer de självklart att dyka upp här i form av recensioner - eller ja, i alla fall två av dem. Den första kommer nog redan i slutet av nästa vecka om det går som jag vill med läsningen.


De böcker som jag kommer att göra recensioner på är de här två:


De andra två är två böcker som jag kommer att använda när jag börjar läsa historia i Härnösand om ca en vecka, så det är tveksamt om jag kommer att göra några recensioner på dem. Jag vet ju inte ens om jag kommer att läsa allt i dem. Dessutom är jag väl inte så intresserad av att skriva recensioner om facklitteraturböcker.

Nu har det förresten också visat sig att jag är tvungen att beställa ytterligare en bok till historian som inte ens stod med i listan över kurslitteratur. Men som tur är så är i alla fall den här mycket billigare än de andra två. Den verkar dessutom vara intressantare än dem också...

2 kommentarer:

  1. Böcker!!! Fick en murakami bok av henrik i julklapp nämligen norwegian wood. Har dock inte hunnit läst den än, men nu finns den här iallafall :)

    SvaraRadera
  2. Vad roligt - den är jättebra! ^^

    SvaraRadera