Bakgrund

lördag 15 januari 2011

Jävligt dåliga nyheter

Det verkar inte som om min datorn kommer gå att fixa i alla fall. Eventuellt kommer han som jobbar med den bli tvungen att slänga hela hårdisken utan att kunna få ut alla grejer jag har där. Med andra ord kan alla mina foton försvinna - och det är väl en trehundra stycken - och dessutom alla historier och likanande som jag skrivit. Jag kommer inte ens kunna få tillbaka mina manus för längre historier om det går riktigt illa. Och det är skit, rent ut sagt.


Får jag inte tillbaka det blir jag tvungen att skriva om allt. Och när jag säger allt så är det inte lite jag pratar om heller. Ett par hundra sidor kanske om man lägger samman alla historier och spånerier. Inte kul.


Men det går i alla fall att göra om, till skillnad från fotografierena - alla foton från kanske tre år tillbaka kommer att vara borta, där bland annat mina foton från studenten ingår. Det är ju inget man kan göra om eller ta igen på något sätt.


Så jag hoppas verkligen, verkligen, verkligen att det kommer gå att fixa! För jag kommer aldrig kunna ta igen allt om det skulle försvinna helt. Fy fan...

2 kommentarer:

  1. Usch vad tråkigt =( Lider verkligen med dig, vet inte vad jag skulle göra om alla mina bilder och alla arbeten skulle försvinna... Håller tummarna för din dator nu! Kram

    SvaraRadera
  2. Tack, det kommer att behövas! ^^

    SvaraRadera