Bakgrund

lördag 29 januari 2011

Sen var det mitt lilla experimentet också...

Det gick inte riktigt så bra som jag hade hoppats gällande det här lilla experimentet - jag hade nog hoppats att jag skulle få några fler komentarer. Det är lite lättare att göra en jämförelse då nämligen. Men som det är nu fick jag bara en gissning, och det som är så roligt med just den är att den stämmer exakt.


Min karaktär Ritz är just en pojke och dessutom runt tolv är gammal. Om det var elva och ett halvt eller tolv och ett halvt kommer jag dock inte ihåg. Jag hade det uppskrivet, men tyvärr hör det materialet till det som sitter fast i min gamla hårddisk. Så jag minns inte helt vilket som stämmer.


Så vi säger grattis till Amanda som gissade helt rätt på alltihop. En applåd till dig!


Om någon dessutom råkar vara nyfiken på vem Sanj är, så är han Ritz äldre (halv)bror och han är väl runt 24 år, om jag inte minns fel. Bra mycket äldre med andra ord.

1 kommentar: