Bakgrund

torsdag 13 januari 2011

Data-haveri

Nu börjar det äntligen gå framåt och det verkar som om min gamla dator kanske kommer att bli fixad! Inte helt kanske, men i alla fall så jag borde kunna få tillbaka det mesta, kanske till och med allt, av det som finns i den. Han som ska fixa den vet dock inte vad det är för fel - det är inget virus som man först misstänkte utan det är faktiskt något typ av datafel det är frågan om. Men vad exakt, det är en gåta.


Så nu ska allt innehåll i hårddisken flyttas över till en ny, och sen ska den stoppas in i datorn igen. Sen ska det förhoppningsvis fungera. Om allt nu går att flytta över vill säga. Och jag hoppas verkligen det - skulle inte vara kul att bli av med alla foton och dokument och liknande som jag har där...


Han visste dock inte hundra om det faktiskt skulle fungera, men det bara måste det, annars vet jag inte vad jag ska göra...! Tänk bara på det som jag börjat skriva och hoppas på att det kan bli en bok. Jag kan bara inte skriva om allt det där en gång till! Det går inte. Så det får helt enkelt ta och fungera vare sig det vill eller inte!


Annars ska jag banne mig... göra något DUMT!

1 kommentar: