Bakgrund

torsdag 6 januari 2011

Ett litet löfte

Jag vet att det kanske är lite sent att tänka på sånt här fortafrande, men jag har faktiskt kommit på ytterligare ett nyårslöfte som jag ska försöka ge mig på under 2011. I år ska jag försöka läsa ut minst bok i veckan - med andra ord, 52 veckor blir 52 böcker. Så förhoppningsvis kommer det att bli en bokrecension varje söndag hädanefter, med början den här veckan. (Död i Andras Ögon, som jag recenserade den andra januari kommer dock inte att räknas in i detta löfte, eftersom jag egentligen läste ut den boken 27 december 2010.) Önska mig lycka till så får vi väl se hur det går med det hela. Det här kommer att bli kul!


Just nu läser jag: Hur Död som Helst av Charlaine Harris

2 kommentarer:

  1. Håller tummarna! Det låter som ett roligt nyårslöfte. ^^

    SvaraRadera
  2. Visst gör det? ^^ Vi får se hur det går med det, men det känns ganska bra faktiskt! :D

    SvaraRadera