Bakgrund

måndag 3 januari 2011

Grattis, pappa!

Idag fyller min kära fader "25" år, som han alltid säger, så vi har varit ute på restaurang och firat lite. Det blev en massa god mat och efterrätt och så, så nu är man mätt och go' och glad. Men eftersom vi ska fira lite till med bland annat presenter, kommer jag inte att skriva ett så långt inlägg idag. Men jag tycker i alla fall att jag är duktig som håller mitt nyårslöfte gällande bloggen såhär långt.


Nu ska jag föraöka smyga mig ner i källaren och slå in pappas presenter utan att han märker något - hittils har vi nämligen egerat som om han inte ska få något! Så sneaky...! Fast det känns faktiskt lite onödigt att slå in dem om han ändå ska få dem om en kvart...


Nu ska jag bara tvinga Anna att hjälpa mig med inslagningen så är vi snart på banan igen!

3 kommentarer:

  1. Jaha, då är din pappa yngre än min hur det nu kan komma sig ;) Pappa säger att han är 27 ^^

    SvaraRadera
  2. Jo, men Christer är ju född lite, lite tidigare också, eller hur? :P Fast man kan ju tycka att de borde komma överens om hur gamla de är, med tanke på att de faktiskt är tvillingar... ^^'

    SvaraRadera