Bakgrund

onsdag 26 januari 2011

Here we go again

Nu har jag fått reda på hur mycket det skulle kosta om jag skulle lämna in hårddisken för att få den fixad av en expert. Och det var inte småpotatis precis - 10 000 spänn! Fy tusan!


Så jag tror nog att jag ska vänta ett tag med att göra det. Förhoppningsvis kommer det kanske att komma någon grej som gör att det går att få ut mina grejer ur hårddisken utan att betala en halv förmögenhet. Det är bara att hålla hoppet uppe - allt är ju inte helt förlorat!


...Och den eviga optimisten är tillbaka...


Men förresten, vad himla liten en hårddisk är egentligen! Datorn har fått en ny nu, så jag fick titta på den gamla och den är ju inte mycket större än en tjock diskett. Det trodde jag inte.


I alla fall - nu ska jag i alla fall se till att köpa en extern hårddisk det första jag gör nästa gång jag handlar. För aldrig att jag gåt igenom det här en gång till. Det är inte kul alls. Må så vara att det kostar lite att köpa, men som man tjänar in på det i längden! Ja, himmel...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar