Bakgrund

torsdag 20 januari 2011

Goda nyheter...?

Min dator kanske går att fixa i alla fall! Det har visat sig att han som kollade på den först (Kille nr.1 hädanefter) inte hade gjort det som den andra killen (Kille nr.2) som hade tittat på den sagt att hans skulle göra. Så nu ska Kille nr.2 titta på den igen och se om den går att fixa i alla fall. Hängde ni med där? Jag vet ärligt talat inte ens om jag gjorde det själv...


Men jag kanske kan få tillbaka alla mina grejer som jag hade i datorn i alla fall, och det är ju huvudsaken. Hur eller av vem det görs struntar jag faktiskt i! Så nu får vi väl se hur det går med det hela den här gången. Men förhoppningsvis ska det väl orna sig på något vis! (Den eviga optimisten...)


Jag vet förresten att jag tjatar mycket om det här, men det struntar jag i eftersom jag tycker att det är viktigt. Ni får helt enkelt stå ut tills allt är klart!


Snart kanske jag kan fortsätta på mina historier utan att behöva göra om dem i alla fall. Jag hoppas verkligen det! Kan knappt vänta!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar