Bakgrund

onsdag 5 januari 2011

Skrivlust!

Just nu känner jag att jag har lite problem... Jag har inget att skriva! Jag vill jättegärna skriva på något, men jag har inte så mycket motivasion att sitta här och skriva på bloggen (och ändå gör jag det!), så jag vet inte riktigt vad jag ska göra!


Jag vill skriva på en av mina historier som jag håller på med, men det går inte eftersom den är sparad i min gamla dator som fortfarande är inne på lagning. Jag vill ha tillbaks den! Och jag kan inte bara sätta mig och skriva på papper heller, för då blir det inget bra. Då får jag liksom inga idéer - inga bra i alla fall - och när jag väl skriver något blir det bara banalt och fånigt. Det funkar helt enkelt bara bra för mig om jag skriver det på datorn, och det är så jobbit ibland!


Okej, nu är jag klar. Var tvungen att avreagera mig lite. Men faktum är att jag faktiskt inte hade tänkt skriva om det här överhuvudtaget. Vet inte riktig vad jag tänkte skriva faktiskt... Antagligen att jag har tråkigt eller nåt åt det hållet. Men nu känner jag i alla fall att jag har skrivit av mig lite, även om jag skulle kunna fortsätta och bara skriva lika mycket till. Men det skulle troligen bara bli ett enda långt ordbajseri, som min samhällslärare på gymnasiet brukade säga.


Så jag ska väl egentligen ta och lägga av snart. Egentligen borde jag ha gjort det för längesedan, för nu känner jag att jag inte får ur mig ens en gnutta vett. Jag längtar tills jag börjar skolan så jag får lite att göra! Skulle aldrig klara av ytterligare ett halvår utan att göra något alls - det är så tråkigt!!!


Och jag som sa att jag var klar... Jomenvisst! Jag vill fortfarande skriva! Och det är som sagt problematiskt när jag inte har något att säga. Se! Nu upprepar jag mig till och med! Det kommer bli sååååå roligt för er att läsa det här senare... Mwoahahahaha...!


Återkommer kanske senare idag... När jag har något vettigt att säga... Nu ska jag nog gå och stoppa huvudet i snön en stund så jag lugnar ner mig...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar