Bakgrund

måndag 3 januari 2011

Ny design!

Som ni ser har jag skaffat mig en ny bloggdesign - med en uggla! Ursäkta, men jag kunde inte låta bli att påpeka det... Men i alla fall, anledningen till att jag bytte var för att den gamla designen fick för sig att den skulle börja krångla helt utan anledning. Jag hade inte ens gjort något med den och ändå satte den igång att strejka.


Så nu har jag bytt, och jag måste säga att jag faktiskt gillar den här betydligt bättre än den andra. Även om den var rejält svår att få till som jag ville. Det tog ett antal timmar, men när resultatet blir såhär bra kan jag faktiskt leva med det. Bakgrunden hittade jag förresten på den här sidan, och visst blir man helt förälskad i alla de fina bakgrunderna och allt det andra de har där? Det faktum att det är gratis är ju inte heller fy skam.


Så nu ska jag förhoppningsvis slippa oroa mig för att designen ska klappa ihop igen - men för att vara på den säkra sidan tog jag i alla fall en kopia på stilmallen. Det kan vara en mycket bra idé.


Komentera gärna och tala om vad ni tycker om det nya utseendet på bloggen. Det uppskattas!

5 kommentarer:

  1. I will share some love and leave a comment ^^

    Det blev jätte fint!!

    SvaraRadera
  2. Tack så mycket! Jag blev faktiskt riktigt nöjd. ^^

    SvaraRadera
  3. Designen blev kanonbra och ugglan är jättesöt!

    SvaraRadera
  4. Tack så mycket! ^^ Jag tyckte nog att den skulle passa - man lär sig ju saker och blir smartare genom att läsa, och eftersom ugglor sägs vara kloka så... ;P

    SvaraRadera
  5. Fast om sanningen ska fram var det mest för att den var söt... -_-'

    SvaraRadera