Bakgrund

lördag 29 januari 2011

Shoppat

Idag har jag äntligen varit och köpt en extern hårddisk så nu ska det förhoppningvis inte bli några fler problem med förlorat material och liknande. Det blev en liten söt Hitachi på 320 gig så det får ju plats en hel del i den dessutom. Och ja, jag tycker faktiskt att hårddisken är ganska så söt. Liten och lite halvknubbig liksom.


Jag har också köpt ett par jättefina högklackade stövlar på Skopunkten. Ock billigt blev det - 99,50! Det är rätt så bra för ett par stövlar, tycker ni inte? Och för ovanlighetens skull fick jag lov att köpa ett par i storlek 37. I vanliga fall brukar det ju bli 38 och någon enstaka gång 39, men 37 var länge sedan. Så det var lite roligt. Jag verkar ha krympt...


Dessutom passade jag på att övningsköra lite när vi ändå skulle iväg till Birsta. Så man har inte bara roat sig idag, lite nytta ska det ju vara också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar